Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

tisdag 2 juli 2013

Färre inlägg, men jag har inte slutat blogga!

Glest mellan inläggen blir det ibland men fortsätt gärna titta in, för jag har inte tänkt sluta skriva och skriver jag inte delar jag med mig av bilder i stället :)
 
Vi har varit en sväng sommarstugan igen och där är det inte så bra mottagning på internet så där jag får sammanfatta i efterhand. Vädret var inte på topp så det blev mycket mys på altanen istället och det så skönt att bara slappa med en tidning och lite kortspel. Lite fotande blev det också...

 
Denna lilla "sköning" kröp på vägen, tyckte jag var en dum plats
så den fick följa med till trädgården i stället.
 
Smultron finns det gott om nu och det tar inte lång stund förrän de är slut.
Inte för att vi brukar få fisk när vi fiskar men ändå har vi ett par entusiaster i familjen, och jag kan också tycka det är avkopplande att fiska. Denna gången tog Staffan med sig Cecilia, Jonathan och Melina ut i båten och testade "lyckan"...men inget napp.
 
Nu är klockan mycket och jag ska väl inte vända på dygnet helt och hållet så nu säger jag god natt och på återseende.
 
Puss och Kram
/Susanne

1 kommentar:

  1. Vilken tur att du räddade lilla fjärilslarven! Gött och sitta ute på sjön och fiska, även om det nappar dåligt så är det ju mysigt undertiden. Ha en fortsatt skön semester - jag börjar min halv tolv idag, ska fixa iordning lite goda glassbakelser och bjuda på! Kram

    SvaraRadera