Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

torsdag 1 augusti 2013

Alltså, vill bara förtydliga en sak innan du läser vidare
... Jag mår i det hela stora bra och senaste operationen gjorde verkligen nytta. Men att lära sig äta rätt är inte lätt!!!
 
Jag har en teori...I Italien hade jag inte det minsta ont i magen efter måltiderna. Så fort jag kom hem igen kom magen i otakt igen. Så i Italien åt jag lagom mängd mat och i lagom tempo. Här hemma blir det inte lika regelbundna måltider och jag hinner bli för hungrig och äter där med fortare. Så om jag ändå kunde få in i min hjärna att jag måste skärpa mig och äta rätt mängder och mer regelbundet. Det är svårt när det finns så mycket gott!
 
Nåväl det ordnar sig nog med tiden, jag har ju ingen brådska.
Apropå godsaker så passar det väl med några fler bilder från Italien
 (då inte bara på sådant som går att äta)
 
 
 
Klämmer in en bild från Österrike också
 


 

Kul att så många har tittat in igen
fortsatt trevlig sommar till er alla!
 
Puss och Kram
Susanne
 

 

1 kommentar:

  1. Oj, oj, oj vilka godsaker du bjuder på!!! Vilken känsla att gå där bland grödorna lukta och känna lite på dem. Men framför allt få skörda och äta på plats utan långa transporter. Mums!

    SvaraRadera