Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

söndag 5 april 2015

Å vad jag hatar lösenord och e-post adresser hit och dit!!! Har nu suttit länge och väl och krånglat med lösenord som jag glömt...eller råkat skriva fel och så blir man utelåst och all vad det innebär!!!
Sådär nu fick jag ur mig lite "i-landsproblemilska"
 
En vecka med påsklov går fort! Och jag passar på att avluta med en förkylning vilket känns si så där kul. Har ändå haft farmor på besök idag och vi kunde faktiskt sitta och fika på altanen, det var riktigt skönt där när solen låg på.
 
 
Skönt att våren tycks vara på gång nu i alla fall även om det går sakta framåt med värmen, rätt vad det är så är sommaren här. Vi har faktiskt idag bokat en weekend i London så nu har vi något extra kul att se fram emot. Melina blev dock rätt bedrövad då hon inte vill flyga, då sa jag att hon får väl stanna hemma då. Varpå hon gråtandes säger..."Men hur ska jag få mat? och hos Farmor och Sören kan jag inte bo för de renoverar!!!" Ja hon var rätt hysterisk en stund, idag kan hon iaf prata om det utan att bli ledsen, men visst vi har lite att bearbeta där :)
 
Russin chillar om dagarna i trappan eller ute ¨på altanen i solen. Missan har ställt till det för sig och har vid några tillfällen kissat inne, jobbigt värre och tyvärr blir det nog hennes fall...om det inträffar en gång till. Hon siktar in sig på väskor och mattor, och det händer när någon packar en väska. Tror hon blir orolig och protesterar.

 
Håll nu tummarna för att min förkylning backar tillbaka under natten så jag får en lugn och skön avslutning på påskledigheten.
 
Puss och Kram
Susanne

1 kommentar:

  1. Ååå London!
    Det var längesedan vi var där.
    Då får ni mycket att se och upptäcka!
    Melina får prata med J, hon har ju flugit två gånger och
    annars är hon välkommen att bo här! =)
    Kan tro att farmor var nöjd med dagen hos er!
    Krya på dig. Kram

    SvaraRadera