Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

tisdag 9 februari 2016

40 år


Detta inlägg får bli en glimt av min 40-årsdag.
Blev firad från av många och jag fick så många fina blommor och härliga presenter...

Dessa fantastiska röda rosor med gerbera fick jag av goda vänner (gamla grannar) i Linköping.


Här har jag samlat alla fantastiska buketter


Träning är bra...men jag har inte varit  bra på det senaste åren, har ju varit begränsad till viss del. Men nu ska jag försöka med hjälp av rodd att öka rörelsen i armarna, ett plus med denna träningsform är att jag faktiskt gillar det, det tog maken fasta på och beställde denna roddmaskin
                     



Av Cecilia och Alfons (dotter och pojkvännen) fick jag en härlig sjal, Cecilia hade även köpt nagellack och en dricka som jag tycker väldigt mycket om.


Louize hade köpte en mycket skön svart glittrig tröja, och tillsammans med Carlos (pojkvän) hade hon köpt denna fina ballografpenna. Jag hade nämt det vid ett tillfälle att jag tycker om dem, det är ett barndomsminne från min mormor, hon hade en svart som jag ofta satt och grejade med.


På lördagen hade jag bjudit lite släkt påmiddag och det blev en trevlig stund. Min farmor på 93 år kom också (jag hämtade henne), tyvärr hör hon inte så bra så det blir lite brusigt för henne men hon gillar att vara med och framförallt blir det lite miljöombyte för henne från äldreboendet.

Nu vänner får ni ha en skön dag
Puss och kram 
/Susanne

2 kommentarer:

  1. En penna som inte kommer att gå på vift! För de har ju en viss förmåga att bara gå upp i rök=) Fina blommor och fina presenter. Du ska veta att farmor/mormor såg fram emot ditt kalas hon pratade om det länge när jag var där. Ha nu en fin dag! Kram

    SvaraRadera
  2. Stort Grattis i efterskott :)
    Hoppas att du fortsätter firas :)
    Stor kram till dig

    SvaraRadera