Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

onsdag 3 februari 2016

Från trött till pigg

Cellgifter och röntgen tog hårt på mina krafter denna gång, har sovit och sovit men igårkväll kom vändning en och extra energi strömmade till, så då blev det bullbak! Kanske inte bästa tiden på dygnet att börja med det (20.30) men det gäller att passa på när orken och lusten finns där. 

Så vad händer och sker idag? Tja inte så mycket, jag softar i soffan med att sticka sockor till Melina. Inte helt enkelt med en högerhand som har kroniska stickningar och domningar och är i största allmänhet kraftlös men jag gör så gott det går, något måste jag ju göra som håller det kreativa intresset igång. Sen vid 14-tiden hämtar jag Melina på skolan och idag har hon en kompis med sig hem vilket hon skulle vilja varje dag! 


Fick nyss ett vädjande sms från ena dottern...hon hade glömt ett papper hemma som skulle lämnas in idag på idrottslektionen som började kl 10.00, (jag såg meddelandet 09.45) så där blev det en akututryckning, tur då att jag inte låg och sov. 

Ha en fantastisk dag där ute vänner
Puss och Kram
/Susanne

1 kommentar:

  1. Fina bullar, sen vad klockan är när man gör dem det spelar väl ingen roll! Som sagt man ska smida när järnet är varmt. Härlig färg på raggisarna. Min sallad har börjat att gro!!! Nä, nu lite kaffe innan maten och så vidare till nästa ställe. Kul att se dig så pigg som i fredags det ger mig energi också! Ha det gott. Kramen

    SvaraRadera