Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

lördag 30 januari 2016

Kur nr 8

Sådär då var kur 8 avklarad och sista innan måndagens röntgen. Efter det blir det läkarbesök med avstämning för att se om det ska sättas in mer cellgift eller om de har några andra tankar runt behandling. De senast tre gångerna har jag under behandlingen på Ryhov fått kraftig klåda i handflatorna så denna gången förebyggde vi det genom att sätta in tavegyl (allergimedicin). Den är effektiv men nackdelen är att man blir väldigt trött, så jag sov mig igenom halva kuren och var fortfarande trött när jag kom hem. Idag är det bättre även om ögonlocken känns tunga men nu är pumpen bortplockad så då känner jag mig iaf friare.

 Igår fick jag en fantastisk bukett med rosor och tulpaner av min faster Karin hennes man Lasse, kusin Monica med maken Magnus och Kusin Emma med maken Tobias och deras döttrar Julia och Ida, det är en tidig 40-års present. 

Snön försvann för några dagar för att nu komma tillbaka, men förhoppningsvis inte i större mängder lite lagom bara så det blir lite ljust ute. Kallt blev det iaf och väldigt halt eftersom det regnade innan det började snöa. Så ta det lugnt ute på vägarna vänner.

Nu ska jag slappa lite till och dra hem drömvinsten på lotto...ja man kan ju få drömma lite om det i Allafall 😉

Puss och Kram
/Susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar