Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

onsdag 18 juli 2012

Oj nu var det många dagar sedan jag bloggade. Men så här i semestertider får det allt bli lite hipp som happ. Vi har firat min farmor som fyllde 90 år, och det gjorde vi på Öland hos min faster på deras härliga sommarställe. Kusinen Emma var där med sina två härliga döttrar... Julia snart 3 år och Ida 4 månader. Melina lekte med Julia och Ida var flitigt uppvaktad av alla som ville hålla henne.



Glasspaus i Borgholm

Badmys, men se upp...vågen kommer!


Å plask!


Ett värmande bad i poolen

Vi hade trevliga dagar trots vädret som inte visade sig från sin bästa sida, blåsigt och lite regn men jag vägrar deppa ihop för vädrets skull. Många gnäller men vad hjälper det?! Jag behöver all positiv energi jag kan få, kämpar med all magknip och det är inte lätt att veta från gång till gång vad jag kan äta och vad som går mindre bra. Våfflor...ska jag inte äta! Tränar lite lätt här hemma och magmusklerna börjar faktiskt återgå till sin forna form, men det är inte utan smärta jag tar mig igenom ett träningspass. Märkligt vad man ändå anpassar sig och accepterar en viss mängd av obehag. Självklart hoppas jag på att ryggen ska sluta värka och likaså bröstmusklerna eller vad det nu är som gör så ont. Nåväl, jag ska börja jobba 50% till höstterminen så det gäller att träna på... och vila såklart!

Nu ska jag rensa lite kantareller som jag stötte på när jag var ute och gick

Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar