Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

måndag 23 juli 2012

Så gott med bär

Haft vänner från Linköping på besök, det slutade med att vi skiftade barn! Louize åkte till Öland för en natt och deras son stannade här och åker med Staffan i morgon till Öland för "tillbakabyte". Vi slog till med tacosfrossa och sedan blev det tårta, vilken jag blev riktigt nöjd med :).


Ny plockade blåbär som garnering och köpta jordgubbar och piffade upp den med lite choklad.
Louize tyckte att grädden skulle vara rosa och det passad väldigt bra!

Var ute på promenad idag också denna gång utan hink för jag skulle ju promenera...men en påse hade jag i fickan och tur var det för jag såg så fina blåbär! Får allt bli en tur snart igen, men det sliter på ryggen så jag väntar nog ett par dagar. Hallonen börjar komma men de är väldigt små, så de får väl vänta ännu längre och risken är att de kommer regna sönder. Nå väl det blir vad det blir.


Puss och Kram









1 kommentar:

  1. Ååå den ser verkligen supergod ut! Här väntar vi på att vår beercan chicken ska bli klar, snart kan vi hämta in den. Jag har också tränat idag,det var längesedan och det känns i kroppen. Men det är bara att köra på!(Köpte nya löpardojor) Du ha det gott! Kram

    SvaraRadera