Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

torsdag 20 september 2012

Mysdag

Idag har jag och Melina haft en mysdag i Ulvstorp. Vi var mestadels inomhus då det regnade så intensivt i flera omgångar. Men sådant väder göra ju att man gärna stannar inne och hittar på något i stället.
 
Så vi pusslade, Melina målade och hällde glitter över stora delar av golvet...men men det går ju att städa upp :).


 
Sen när regnet äntligen tog en paus så var det bara till att ge sig ut på den utlovade promenaden, och denna gången var det önskemål om att gå till kossorna. Jag undrar vem som tittar på vem igentligen...söta är de i alla fall. Mamma mu såg dock lite trött ut idag.
 

 
Sen vände vi hemmåt igen för att packa ihop och åka in till "hemligheten" (lägenheten)

 
Regnet har ju vissa fina fördelar, här i form av en vacker regnbåge!

 
Nu har vi laddat inför tågresan imorgon, då åker jag och barnen till Stockholm.
Tanken är b.la ett besök på grönan med goda vänner, vi får väl se vad vädret tillåter.
 
Puss och Kram

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att det är så gulligt med hemligheten! Hoppas att vädret är på er sida i huvudstaden - ha det så kul! (Och mina gurkpumpor de får allt vara till prydnad)Krameli kram

    SvaraRadera
  2. Tack, det blir säkert en trevlig helg :)

    SvaraRadera