Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

fredag 6 september 2013

Kan nog bli några inlägg framöver :)

Hej, jaha då ska jag göra ett försök med att blogga igen. Fick en plötslig ingivelse att det kanske kan vara dags igen. Tar vara på det och låter tankarna flöda fritt!
 
 
Jag mår som tidigare bra (förutom en fruktansvärt envis förkylning) och jag är nöjd med att det är bra. Tänker inte dagligen på vad jag gott igenom så länge det inte är något som påtagligt påminner mig som här om dagen...Jag hade öppnat kylskåpet och det trillade ut en förpackning från dörren, jag böjer mig hastigt och lika snabbt som jag böjde mig ner reste jag mig upp!!! AJJJ kylskåpsdörren hade ändrat läge och jag får hörnet rakt på skulderblad där jag har ett långt ärr. Herre gud vad jag grät, dels för att det gjorde ont men jag blev också förbanad på dörren! Tog låååång stund innan jag lugnat ner mig. Det är sådana här tillfälle som jag blir extra påmind och vad som hänt och om hur skör jag kan känna mig ibland. Men, imorgon trotsar jag förkylning, hosta och dålig kondition och ger mig på Bråviksloppet på 5 km. Jag ska inte springa utan gå och det känns tillräckligt just nu, hoppas jag inte gör något dumt nu och lyckas med att dra på mig en lunginflammation som förra året då jag överansträngde mig under en förkylning. Nä ska inte måla fan på väggen, det här fixar jag. Har gått 5 km ett par ggr de senast månaden så det är egentligen inget problem.
 
Ska bli skönt med lite miljöombyte igen, det behöver man verkligen med lagom mellanrum.
 
Nu ska jag nog sova så jag är hyfsat utsövd när klockan ringer imorgon 06.30
Drömde om Gardasjön i natt så det får bli en bild från sommarens härliga
resa där ett stop var just vid Gardasjön
 
 
Natti natt och
Puss och Kram
 
/Susanne
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar