Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

söndag 22 juni 2014

Semestern har börjat, midsommaren har varit och nu börjar ny vecka och alla är hemma! Eller nej, Louize och Jonathan jobbar ju! Nya tider att vänja sig vid :)
Louize har sommarjobb/praktik på en förskola och Jonathans filminspelning har nu börjat. I kväll ska vi på middag och träffa hela filmteamet, det ska bli trevligt och det är spännanade att följa Jonathan i detta projekt.

För min egen del så känner jag att  jag mår riktigt bra om man bortser från den ständiga värken (den kommer jag säkert att nämna lång tid framöver). Nu får det bli lite bilder som fångar upp sådant som hänt den senaste tiden!

1D i Stockholm med Cecilia
 
 
 
Pumpaplantorna växer och frodas,
mellan dessa kort skiljer det bara 5 dagar
 
 
 
 
Puss och Kram
/Susanne

2 kommentarer:

  1. Det är bara att inse att mina plantor går dåligt..... jag som tyckt att pumpan vuxit bra - har ju helt fel då jag ser dina frodiga! Men jag kanske får pumpa ändå, om nu värmen vill komma tillbaka!
    Inte dåligt att ha fått sommarjobb/praktikplats på förskola. Det ska bli spännande att följa inspelningen. Hoppas båda haft en bra första dag på jobbet. Ha det gott! Kram

    SvaraRadera
  2. Men Monica, mina plantor är ju i växthus det blir ju något varmare där.
    Både Louize och Jonathan har det bra på sin jobb.
    Kram

    SvaraRadera