Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

fredag 9 januari 2015

Hejsan igen, detta tenderar nu till att bli en fredagsblogg...
känns lagom med ett inlägg i veckan just nu.
 
För ett par dagar sedan fick en kär kollega sitt 5:te barn en liten söt kille blev det, just när jag fick beskedet att han var född kände glädje för deras skull och för egen del en märklig känsla av saknad...
Ja en saknad av det där mysiga bebisgoset som är så underbart, men nej då jag har inga planer på att skaffa fler barn! Får se fram emot barnbarn tids nog :)
 
Jobbstarten har gått bra MEN så trött jag var på morgonen och även när jag kom hem, fick bli en lite microsömn i soffan efter första arbetsdagen. Men nu är det ju helg igen så då får jag ladda vidare.
 
Ute börjar det bli lite ljusare och jag börjar redan se fram emot vårsådden, lite tomater, gurka, morötter, blomkål...mm. Inser att trädgården kommer att bli rätt full om jag inte hejdar mig själv!
Men tills det är dags för lite sådd får jag njuta av t.ex tulpaner
 
 
 
Puss och Kram
Susanne

1 kommentar:

  1. Du får odla på höjden också! Tänk att när jag vaknade idag låg jag kvar en liten stund och funderade just på det där med tomatplantor..... det är ju snart dags! Kram

    SvaraRadera