Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

tisdag 4 augusti 2015

Semestern går mot sitt slut

En knapp vecka kvar av denna sommarens ledighet, mycket regn har det blivit men denna veckan är det sol och det njuter jag av såklart. Sedan senast har det nog inte hänt så jättemycket...varit en kort sväng till Öland,



Utsikt från Borgholmsslotts mindre trevliga utrymmen!
 
varit i Ullared med töserna och mina föräldrar. Sen fick vi besök från Luleå och med dem åkte vi till Liseberg, blev tung last hem då vi vann en hel del choklad och annat godis.

Tjusig bukett från bröllopet i Sundsvall








I fredags klarade Cecilia teoriprovet för moped så nu åker hon än hit än dit, minns själv vilken frihet jag tyckte det var att ha moped (även om nu mina föräldrar alltid ställde upp och köra om det behövdes).

På fredag får vi besök från Uddevalla, då passar vi på att vara i Sjösala, det verkar som det ska bli fint väder, så då är det extra skönt att vara där. Det är ju inte så varmt i vattnet pga den kalla sommaren, men förhoppningsvis kan nog barnen (och de mindre känsla) bad.


Idag har det varit 25 grader och jag tvättar täcken och lakan i parti och minut eftersom det är så skönt att kunna hänga ut allt på tork. I natt skulle det dra in åska...så imorgon blir väl en mellandag. Nåja, jag behöver måla klart väggarna i köket så det gör inget.
 
Puss och Kram
/Susanne

1 kommentar:

  1. Jo, tack det kan man kalla åskoväder. Så du ska till och måla, skönt att få det klart. Jag ska leka med trollungarna idag då det är en mellandag, imorgon blir det nog ett nytt land! Varför ska man ha tråkig gräsmatta då man kan ha det färgsprakande - det är min nya inställning:) Ha det gott! Kram

    SvaraRadera