Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

söndag 30 oktober 2016

Halloween med mer

Helgen börja lida mot sitt slut...men inatt backar vi en timme så vi får liten mer helg, tur att höstlovet börjar imorgon så vi får lite sovmorgon. Helgen som varit bjöd på många skratt i trevligt umgänge med vänner från Linköping. Melina hade tänkt gå utklädd på kvällen i "bus eller godissyfte". Ingen annan av barnen på gatan gjorde det så jag hoppas hon snabbt glömmer det. Får väl ordna ett litet halloweenparty på lovet kanske,


Pumpan är ett resultat av samarbete mellan Cecilia, Jonathan och Melina.

Tokfina rosor fick jag när jag handlade på Lidl här om dagen, blev väldigt snopen när jag var påväg ut och butikschefen bjöd på en bukett, de står så fint! 


Sen tog jag hand om en annan bukett som började ge upp förutom dessa gula och det fanns exakt  
antal till min radvas. 

.


Om ett par dagar bär det iväg till Norrköping igen för att hjälpa Louize med flytt till studentlägenhet. Det blir nog skönt för henne med något eget. Vi åker direkt efter att jag tagit blodprover. Sen blir det behandling på torsdag om proverna är ok...
Sen är det helg igen, och lovet lider mot sitt slut! Men det tänker vi inte på nu. 
Hoppas ni alla haft en skön helg i det fina (men kalla) vädret. Hör rykten om att det är snö på väg, bäst å byta till vinterdäck antar jag.

Puss och Kram
/Susanne 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar