Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

lördag 2 juni 2012

Blommor och mössa

Idag är det den 2 juni vilket borde innebär varmare väder. Men barnen har mössa på sig och Cecilia tog till och med på sig vinterjacka när vi skulle ut på promenad och plocka blommor att pressa. Blommor finns det gott om så det blev många sorter att plocka.


Trots det kalla vädret så har vi ju iaf sol så vi nog inte klaga, led lite med det som sprang Stockholm maraton idag (även att det nu var frivilligt att deltaga)...fy vilket regnrusk de hade!


Plockade även en liten bukett att sätta i hallen

En del av gräsmattan har jag också klippt, och nu får Staffan ta resten för ryggen orkar inte mer av den sortens övning. Nu ska jag däremot göra andra stretchövningar som kusinen rekomenderat och jag hoppas de ska ge resultat.


Puss och Kram

1 kommentar:

  1. Ja, mössa och vinterjacka är skönt då det blåser, jag tog min vinterjacka i eftermiddags också. Det finns ingen anledning att gå runt och frysa när man inte behöver.Fina blommor ni hittat. Mmmm stretcha på du! Kram :)

    SvaraRadera