Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

onsdag 27 juni 2012

Kirugen och tandläkaren

Sådär, då var denna dagen avklarad med besök både hos kirurg och tandläkare. Väntar nu svar på blodproverna men det ska väl inte vara några konstigheter hoppas jag, möjligen om jag har lite brist på järn...men det är dumt att spekulera i sådant det kommer ju svar snart.
Mina tandläkarbeök brukar ofta resultera i fler besök, så även denna gången men först i augusti, då blir det till att laga ett par hål. Inte så konstigt kanske efter allt jag gått igenom, det har påverkat det hela förstås. Inte minst för att jag äter oftare, och visst blir det fler tillfällen av tandbortsning men det hjälper uppenbarligen inte fullt ut.

Jonathan har haft spelkväll med några kompisar, lite mysigt så här mitt i veckan. De gav upp spelandet efter maten och gick ut och lekte istället. Cecilia har också en kompis här men hon ska sova över också. Melina hakar på dem så mycket hon kan och tycker det är så roligt.

Nu natti natt

Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar