Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

måndag 19 november 2012

Morgon på Ingsbergsgatan

Godmorgon,
 
Måndag morgon, började dagen med att köra maken till tåget 06.30. Och gissa om det var skönt att sedan kunna åka hem igen och krypa ner i sängen en stund till. Tog mig sedan ett varmt bad och därefter en kopp kaffe :)
 
Jonathan fick bråttom till skolan då han inte hade koll på tiden, men jag tror han kom precis i tid! Cecilia är alltför förkyld idag för att gå till skolan, ingen feber men hur lätt är det att koncentrera sig på arbetet när man måste snyta sig hela tiden och känner sig allmänt risig. Nä det får bli en dag hemma och imorgon har de studiedag så hon hinner nog att "pigga" på sig till onsdag.
Nu ska jag strax gå med Melina till förskolan och sedan börjar min första lektion 09.50.
Louize åkte till en kompis sent igår så henne kan jag inte säga mycket om så här på morgonen, hon sitter med all säkerhet i skolbänken nu och har hemkunskap.

Nu vill Mellis gå till "dagis" så det är bäst jag avlsutar.
 
 
Puss och Kram

1 kommentar:

  1. Skönt när man kan mjukstarta veckan!
    Hoppas att ni blir kvitt alla förkylningar snart. Ha en bra tisdag! Kram

    SvaraRadera