Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

söndag 18 november 2012

Sådär ja, nu har en arbetsvecka gått och en ny börjar imorgon. Helgen har bestått av massa firande. Först ut var maken som fyllde 42 sedan grattade vi min moster i förskott som slog till med 60 års kalas på lördagen, å så god mat hon bjöd på! Typiskt att jag inte kan äta den mängd som jag vill, vissa saker som jag skulle vilja äta prioriterar jag bort då det är svårt att sluta äta när man väl börjat. Men ibland gäller det att våga och därefter ha lite diciplin! Trevligt hade vi iaf :)


 
 
Cecilia har även denna helg spelat handboll och resultatet blev som förra helgen, en vinst och en förlust men denna gången var jag inte med och tittade.
 
Dessa förkylningar, känns som de bara går runt i familjen, nu är det Cecilias tur och jag känner att jag absolut inte vill åka på det igen, för jag hade ju tänkt vaccinera mig i veckan mor influensan. Tanken på att få den känns ju inget vidare. Verkar som det har dragit igång en omgång med vattkoppor...Melina har inte haft det men det kan gärna få vänta tills vi alla är ledig ist för det blir så mycket enklare då, tänker närmst på hur svårt det är att få vikarie till träslöjden. Men men det blir när det blir.
 
Jag tycker nog livet rullar på i rätt riktning just nu och så kan det gärna förbli. Tråkigt nog har jag vänner och bekant som har det tuffare och det berörs jag ju självklart av!
Stöttar dem så gott jag kan!
 
Nu är det dags för sängen.
 
Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar