Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

tisdag 27 november 2012

Muntliga avtal...är inte ett skit värda!

Hej vänner,
 
Vi är i full färd med att försöka sälja våran ena bil...flera har ringt och visar sitt intresse många bara för att pruta så mycket det bara går. Det mest irriterande är när de visar stort intresse och sedan inte hör av sig igen för man inges ändå lite hopp för att sedan bara sucka och skaka på huvudet. Höjden var igår, när en man kom sent på kvällen och provkörde och var nöjd med det hela, tog i hand och sa att hann skulle ha den, ville t.om betala handpenning. Idag hade han visst kommit på helt andra tankar, för han vill inte köpa den längre!!! Jag blir tokig på detta velande fram och tillbaka.
Sådär nu fick jag ur mig den irritationen
 
I övrigt fortsätter berg och dalbanan med hälsan. Jag tycker väl att jag mår helt okey, men det där med maten är fortfarande ett gissel. Men det är ju som det är med det och jag känner mig bara tjatig som skriver om det. Nästa vecka ska jag till kirurgen i Eksjö, blir väl mest lite prat och hoppas även på lite provtagningar så jag har koll på mina värden. Siktar ju på att gå upp till 75% efter nyår vilket jag tror att jag reder ut. Men jag funderar lite till sen är det bara att bestämma sig!
 
Nu kommer tror jag bestämt att John Blund är på ingång!
 
 
 
Puss och Kram
 
 

1 kommentar:

  1. Tänk på dig själv och kör på 50% fram till påsk eller så! Så du hinner komma ifatt med mat och träning - och allt annat runt omkring.
    Tråkigt då folk säger att de ska ha och sedan bara några timmar senare backar ur - förstår att det tar energi! Idag har vi haft snöväder hela dagen - det är en liten kattfröken här som inte varit ute på tre dagar - det är för ruskigt tycker hon. Ha det gott och lycka till med försäljningen! Kram

    SvaraRadera