Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

tisdag 18 december 2012

Dirty Dancing...

En helg i Stockholm går så fort när det är så mycket man vill hinna med. Men oj vad trött man blir av att gå i affärer...och allt folk överallt!
Vi har haft en toppenhelg tycker jag och jag tror även dottern instämmer i det. Trodde det skulle bli kaos då tåget på lördagsmorgonen var inställt men min mosters man lyckades snabbt boka om hos till tåget som gick en timmer senare så det blev bra ändå. Väl framme åkte vi till hotellet och checkade in och vi fick ett rum på 7.de våningen, och det hade precis det som behövdes för en god natts sömn och en skön start på dagen.

 
Nu har jag försökt ladda ner fler bilder...men det tar hur lång tid som helst och klockan visar sovdags för mig. så jag fortsätter i morgon eller något sådant..
 
God natt
 
Puss och Kram

1 kommentar:

  1. En lyckad och mysig resa! Ha det så gott och njut av jullovet! Kram =)

    SvaraRadera