Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

onsdag 30 januari 2013

Helt otroligt, 4 dagar utan...

...MAGKNIP! Vad är det som har hänt? Jag har kunnat äta utan att få minsta lilla magknip, bara sådär! Vågar inte tro att det har vänt helt och hållet men självklart känns det fantastiskt att kunna äta utan att få ont. Detta visat väl ändå på att det detinitvt går åt rätt håll, hoppas nu också att gastroscopin den 7 feb visar det samma. Det som dock inte verkar förändras det minsta är värken i ryggen och bröstkorgen. Men som jag tidigare nämnt så vänjer man sig vid det och det är mest besvärande när jag stiger upp på morgonen, samt om jag sitter länge. Så det gäller att vara mycket i rörelse och det är man absolut som slöjdlärare, man går hela dagarna och gör många lyft. Men jag trivs med det och det underlättar ju förståss
 
I övrigt har jag haft en del tid på hemmafronten då Melina varit förkyld med feber och hosta. Cecilia trillade också dit. Men innan dess hann hon spela 2 handbollsmatcher i söndags och vilken insats hon gjorde sen. Fick bevittna hennes första mål som handbollsspelare och gissa om man gläds med henne (kan ju säga att det satt en stolt mamma på läktaren genom hela matchen)
Det är så kul att se när barnen känner lycka!
 
I övrigt får jag nog säga att jag längtar till sommar och värme! Sen ska det självklart bli kul att åka upp till Säfsen och försöka ge sig på lite slalom igen, nu känns det förvisso som de rörelserna inte alls funkar i dagsläget men det kanske kan ändra sig...
 
 
 
Nåväl vänner, nu blir det sängen för mig. I morgon åker jag på utbildning i Växjö (som huvudskyddsombud i lärarförbundet), det blir säkert en bra dag.
 
Må så gott och sköt om er
 
Puss och Kram
 
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar