Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

torsdag 21 mars 2013

Hänger det ihop?

Som om jag inte haft nog med läkarbesök det senaste året och lite till så har jag nu fått konstaterat att jag har gallsten! Det var ett resultat som inte var helt oväntat men ändå. Min egen teori till det hela är att det nu blivit för mycket för denna kropp att axla plötsligt ändrade kostvanor och då främst i bemärkelsen fetare mat. Ska nu kontakta läkaren för vidare diskussion vad som nu ska göras åt dessa stenar, de lär ju inte försvinna av sig själva precis. Har inte en aning om deras storlek, men det är ju skitsamma...det gör ont!
 
De där fjällkorten låter dröja på sig...har ju lite annat att styra med nu när vi ska flytta. Igår körde vi första lasset till nya lägenheten och ikväll fortsätter vi. Ska bli sååå skönt när allt är flyttat och klart. Hoppas verkligen att barnen kommer känna sig hemma även där. Jonathan är den som får det minsta rummet, men alla får åtminstone varsitt rum nu (förutom Melina, hon kommer vara överallt)
 
Nix nu sista slurken kaffe sen bär det iväg en sväng
 
 
Puss och Kram
Susanne

1 kommentar:

  1. Ja, det kan vara nog med elände i din lilla kropp nu tycker jag. Men stenarna fixar de.
    Hittat en ny lägenhet också förstår jag.
    Kram

    SvaraRadera