Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

måndag 4 mars 2013

Härligt trött


Nu har dagarna rusat i vägen igen! Beror mycket på husförsäljningen och allt vad det drar med sig. Håller på för fullt med att rensa bort onödiga saker...blir en del och man får vara rätt hård i sin gallring. Vissa saker tenderar till att följa med i flyttlasset men ändå bara ligga kvar i en låda år ut och år in, sånt åker nu på tippen. Rätt skönt när man kan släppa taget om en del saker. 

Nu har jag återigen gett mig på ett pass med vattengympa, och det gick så mycket bättre än första gången. Nu planerade jag lite bättre och såg till att jag inte hade massa mat som låg å guppade upp och ner i magen/matstrupen. Så nu är jag sådär härligt avslappnad i kroppen som man kan bli efter ett träningspass, fick t.om upp lite mer värme i kroppen idag. Kanske skulle ge mig på att köra lite egen vattengympa i Sjösala i sommar, behöver bara inhandla några hantlar för ändmålet, tänkt vad härligt en solig dag, något att tänka på...
...Men jag får väl vara beredd på att jag kan få sällskap av herr och fru Snok!


Nu god natt och såklart...


Puss och Kram

Susanne

1 kommentar:

  1. Viss är det härligt att rensa ut lite ordentligt ibland, jag ska också ta ett ryck framöver.... brukar ju passa på då samlaren åker på träningsläger! Har även planer på nya tapeter i rummet där nere, ska se vad man kan hinna med....Kul att det gick bättre på träningen, jag tror inte att herr och fru snok är med dig så länge på passet! Du behöver inga dyra hantlar, fyll en 0,5l flaska med sand så har du en bra hantel för vatten träning! Kram

    SvaraRadera