Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

måndag 7 april 2014

Lavemang...smakade hemskt och funkade sisådär. En timme efter 1 liter lösning skulle det bli lite fart i systemet, men nej då jag väntade och väntade men inget hände! Förrän på morgonen, och det verkade lite märkligt. Men men 07.30 var jag i Eksjö och de scannade kroppen och kapseln från i lördags hade lämnat kroppen uppenbarligen utan att jag märkt det. Så då fick jag svälja en ny kapsel men denna gången med en kamera i sig. Nu sitter jag här med ett bälta runt magen och en apparat som liknar en free-style som bilderna levereras till genom en kabel. Ja vilken teknik det finns.
Vid 11.30 fick jag äntligen äta en lätt måltid gissa om jag hade nedräkning till det. Jag var rätt hungrig då senast matintaget var vid 13-tiden igår. vid 17.30 ska jag åter till Eksjö men bara för att ta av mig allt utrustning. Sen återgår jag till min vardag och väntar på resultat...
 
Puss och Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar