Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

onsdag 16 september 2015

Cellprov av levern

Imorgon torsdag så ska jag till Ryhov i Jönköping för att dels lämna blodprov men också cellprov av levern. Kan ju inte påstå att jag ser fram emot det sticket in till levern. Ska vara fastande från 07.00 och klockan 08.00 ska jag vara på provcentralen och lämna lite blodprover. Hoppas jag får sova hyfsat i natt så jag inte är så trött på morgonen, Louize ska lämna Melina på skolan, båda två har varit hemma ett par dagar nu då de haft feber med en förkylning i grunden. Men imorgon gör de ett försök att orka med skoldagen. Syrran  hämtar sedan Melina när hon slutar för dagen, behöver ju inte fresta med för lång dag då hon fortfarande är förkyld.
 
Gjorde ett försök att sluta med morfintabletterna då jag mår så illa av dem och tappar aptiten, tja det gick fram till 03.00 i natt sen var värken för besvärlig så det var bara att återgå. Men jag försöker hitta någon bra balans mellan tabletterna och maten, för värk kan jag inte ha och det finns ju tabletter mot illamående också.
 
Har nu hittat många recept på juicer som ska vara väldigt bra och motverka cancer, bättre sent än aldrig tänker jag så nu kör vi. I kväll blir det en med blåbär, morot och apelsin sen äter jag lite rå broccoli till det.
 
Skriver mer i morgon.
 
 
 
Puss och Kram
/Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar