Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

onsdag 2 september 2015

22 sep

Först måste jag bara få säga TACK!
Tack alla ni som återigen stöttar mig, att se att så många har läst mitt inlägg var ju helt otroligt!
 
 
 
Hade inte tålamod nog att vänta på att en kallelse skulle dimpa ner i brevlådan så idag ringde jag för att höra vad som händer. Jodå kallelsen hade de lagt på idag, men jag ska inte komma förrän den 22 september!!! Det är ju en evighet till dess! Ja så känns det i alla fall. Så imorgon tänker jag ringa till St Eriks ögonsjukhus igen och säga att om de får något återbud så kan jag komma med kort varsel, för det här med väntan känns som jag har fått nog av, men visst jag är inte ensam här i världen med att vara i behov av vård det förstår ju jag med. Å andra sidan så har jag ju två undersökningar nästa vecka (måndag och tisdag) och de kanske ger några svar som kan skynda på eller avskriva besöket  i Stockholm.
 
Nåväl sköt om er!
Puss och Kram
/Susanne

1 kommentar:

  1. Jag håller med dig väntan är jobbigt.
    Vi hoppas på en avskrivning annars så håller jag tummarna för att du får komma intill fortare. Nu har jag satt ner lökarna jag köpte idag på förmiddagen. Fick ett mail för en stund sedan att de jag beställt på nätet är på väg - ena sändningen i alla fall! Kram från ett soligt Skogsliden , ute är det vitaminer i hela luften för bonden har gödslat nere på åkrarna...... Kram

    SvaraRadera