Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

onsdag 30 mars 2016

Påsk

Påsken kom och påsken gick...en väldigt kort högtid egentligen, men mycket gott får man ut av den iallafall. 
Påskbuffé i Bergshemmet alltid lika gott!


Jag står för tårtan och i år fick jag hjälpa av Louize, Cecilia och Melina

Självklart kom påskharen med godis så det räckte hela påsken och några dagar till.

 Jag är förtjust i denna lada som finns i Bergshemmet, ser ju helt klart ut som ett ansikte (utan näsa). Tycker den ser Smått förvånad ut och nästan lite skrämd.
 Sen fastade jag för detta träd som sträcker sig upp mot himmelen och solens värmande strålar. 
 Imorgon är det åter dags för en kur med cytostatika, tisdagens blodprover visade sig vara bra vilket känns mycket bra...trodde inte de skulle vara det med tanke på att de förra gången hade en dipp.

Nä nu lite andra kvällsbestyr.

Puss och Kram 
/ Susanne







1 kommentar:

  1. Vilken tårta så fin! Smakade säkert lika gott, som den ser ut. Det sjunker i ägget här också, men det kommer att räcka ett litet tag till. Jag håller med dig om ladan, något förvånad. Du kan väl klämma dit en liten näsa på den! Snart grönskar det där ståtliga trädet. Kram på dig!

    SvaraRadera