Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

måndag 18 april 2016

Reaktionen....

Tack underbara familj och vänner för erat stöd. Jag har aldrig tvivlat på att få stödet men jag blir alltid lika rörd av att se hur ni tar del av min "resa" i både ord och handlingar. Jag börjar mer och mer ta in vad läkaren sa...jag försöker att inte gå händelserna i förväg men visst jag är ju mänsklig såklart får jag panik emellanåt, konstigt vore det annars. Jag får ofta höra att jag är stark och det är jag till en viss gräns, jag bryter ihop men sen får jag ny kraft och så tror jag många funkar. Det är lite som citatet längst upp i min blogg "you never know how strong you are intil strong is the only option"
Idag tar jag det rätt lungt, har sällskap av Missan som också tar det minst lika lungt!


Nu ska jag ta lite lunch och snart är det dags för promenad två och hämta hem Melina från skolan.

Puss och Kram
/ Susanne

1 kommentar:

  1. Vad mysigt ni har det idag då. Underbara katt - magen i vädret, en trygg liten kisse! Här är Elvis är ute i blåsten och Busan hon ligger och kollar i källarfönstret. Kram på dig =)

    SvaraRadera