Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

onsdag 22 juni 2016

Kunde inte motstå...

...Denna lilla krabat


Tills vidare får den stå på verandan och hälsa välkommen, sen kanske hen får någon annan placering.

Så till hälsorapportering...inte så mycket nytt men jag har nu varit på röntgen så några dagar av väntan på svar har jag framför mig. Om det ser fortsatt stabilt ut så kan jag göra ett litet uppehåll i behandlingen, men det är blandade känslor inför det. Vore skönt förstås med ett uppehåll men samtidigt oroligt då jag är rädd för tillväxt av tumörerna. Men nu ska jag inte tänka på det änsålänge ser det ju "bra" ut (märkligt ordval i sammanhanget) nåväl nog om det nu över till något trevligare.



 Idag är det helt klart läge för glass så fram med strutar, glass, strösseloch chokladsås! Själv tar jag lite kaffe och ja lite glass i tallrik får det bli.

Snart midsommar och det fina vädret verkar u hålla i sig så det håller vi tummarna för att det gör.

Nu till kaffepausen och ni får ha en trevlig vecka!
Puss och kram
/Susanne

1 kommentar:

  1. Åååå en sån söting!
    Förstår mycket väl att den fick följa med hem!
    Glass vad gott, måste köpa hem det till midsommar.
    Ha en fortsatt bra midsommarvecka så hoppas vi såklart på bra besked. Kram till er allihopa =)

    SvaraRadera