Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

måndag 13 juni 2016

Sommarlov

Sommar sommar och sol havet och vinden och doft av kaprifol...
Tänk att i fredags blev jag glad över att väderprognosen blev fel! På tv visade de regn och 9 grader, men de hade fel, det blev 14 grader och inget regn. Istället fick vi en toppen fin dag och vi började med Cecilias avslutning kl.08,00 och hon var fanbärare. 


Sen fortsatte vi vid 11 med Melinas avslutning sen blev det fika här hemma, Jonathan som slutade 7:an hade ingen avslutning där föräldrarna fick vara med. 


Smarrigt värre med en så enkel tårta som två marängbottnar och emellan dem skivade jordgubbar och grädde och så toppa med samma som fyllningen och lite riven choklad. Gluten- och laktosfri.

Imorgon är det dags för behandling igen, och den 20:onde blir det röntgen. Därefter hoppas jag på en liten paus och förhoppningsvis visar röntgen på fortsatt framgång så att jag kan börja arbetsträna lite (50%). 

Ha en bra dag kära läsare!

Puss och Kram
/Susanne

1 kommentar:

  1. Maräng och jordgubbar - kan ju inte bli bättre tårta! Stiliga tjejer. Jag håller allt jag har för bra resultat och att det blir lite lugn och ro i er tillvaro. Kram

    SvaraRadera