Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

tisdag 12 juli 2016

Nygammal kur påbörjad

Får ju säga att det är skillnad på kurerna. Efter 5 h behandling på Ryhov åkte en trött Susanne hem med pump som fortsätter i 48 h till. Men denna behandlingen har ju funkat bra innan så det hoppas jag den gör denna gången också. Jag som var så inställd på att börja jobba lite...och få en lite längre paus för att åka iväg lite längre bort men se det kan jag glömma. Men kortare turer i Sverige är inte att förakta, eller hur!


Så har vi ju Sjösala en härlig plats att vara på! Här kan vi bada, gunga gå skogspromenader, fiska utan att få napp😝 och jag står så gärna vid grillen och fixar god mat på kvällen.


Nu en kvällsmackan och sen blir det nog sängen

Puss och Kram
/Susanne


1 kommentar:

  1. Det är inte så dumt att semestra på hemmaplan, det finns mycket att upptäcka. Jag ska ta mig till Finspångsslott och orangeri någon dag har jag tänkt.
    Gjorde ju nya kakor idag och tog en mörkare choklad på toppen, om de var farliga innan så är de livsfarliga nu! Kram

    SvaraRadera