Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

söndag 11 december 2011

3:dje advent

Borde känna mig i form än vad jag gör, är konstant trött och det bådar inte gott inför provtagningen i morgon, men det kanske bara är biverkningar av strålningen. 
För att komma igång lite bjöd jag hem farmor på lunch och så var hon med när barnen bakade pepparkakor.
Några lussekatter fick vi även till...Melina var så uppe i varv idag så hon ville inte sova på dagen, hon somnade dock  på några sekunder strax efter klockan 18. Inte så bra för då vaknar hon väl inatt eller väldigt tidigt! Själv är jag sömning, men håller väl mig uppe ett tag till och tittar på "En idiot på resa"


KRAM

3 kommentarer:

  1. Kram. Jag tänker på dig.

    SvaraRadera
  2. Tänker på er och hoppas på att behandlingen gör det den ska. Massor med kärlek och kramar från oss!

    Märta

    SvaraRadera
  3. Tack kusiner! Kramar till er också <3

    SvaraRadera