Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

fredag 30 december 2011

JIPPI...strålningen äntligen avklarad :)

Sådär ja, nu var strålningen avklarad och jag behöver inte åka mer till Jönköping av den anledningen.
Känns förstås jätteskönt, men jag måste också säga att jag träffat så många underbara människor inom sjukvården så det kommer också kännas lite tomt när de dagliga mötena försvinner.
Hur firar man en sådan  här sak?!...Jo jag gick och shoppade lite med Louize och köpte mig en klänning till nyårsafton och så blev det en skjorta och strumpor. Hoppas denna avslutningen på året ger bra resultat inför 2012

Igår var vi i Linköping en sväng och "vinkade av" Maria och barnen som nu flyttar till Luleå. Långt bort blir det men vi ska allt upp och hälsa på dem där så småningom.
Vi hämtade Louize ute i Vänge hos en kompis och Cecilia var i Lambohov så vi hann hälsa på många, sen blev det till å plocka upp Jonathan och kusin Emil i jönköping.
Lång och intensiv dag men givande.

Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar