Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

måndag 26 december 2011

Jultider

Hej hopp
Nu har man tagit sig igenom några härliga juldagar bortsett från att snön totalförsvann under en natt!
Julafton firade vi hemma hos oss med mina föräldrar och min syster med familj och min farmor var också med. Flera av oss var lite snuviga och dagen efter var det ännu värre, inte trodde vi väl att det skulle bli så många utbrott av förkylningar i släkten på en och samma gång.
Barnen var i allafall helnöjda med sina klappar och jag kan inte klaga heller :)...vi som inte skulle köpa något stort till varann, men det gick ju inte lita på gubben inte!

Melina tyckte det var jättespännande med tomten och lite läskigt!

Idag är det annandagen och min syster fyller år, men de var inte så pigga så jag får gratta henne en annan dag. Det blåser som bara den och jag är glad att jag tog en promenad på förmiddagen för nu regnar det och är allmänt galet väder.

Imorgon blir det strålning gånger 2, först 08.15 och sedan 15.30 nu närmar sig verkligen slutet på strålningen, bara 5ggr kvar. Nästa år börjar med andra ord lungt och stilla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar