Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

torsdag 22 mars 2012

Säfsen

Jodå jag tog mig till Säfsen och deltog i slutet på backarna med Melina. Vi var med på förmiddagarna och var i stugan på em och vilade, läste sagor och myste. Skönt med miljöombyte och bara göra något kul med familjen och trevliga vänner! En kväll gick vi till restaurangen för att äta, eller de andra åt och jag nallade lite på Melinas tallrik. Det är väldigt frustrerande att inte ha någon aptit eller känna sig sugen på något att dricka ens. Att äta och dricka har blivit ett måste och det är så tråkigt!!! Men jag för det förståss ändå även om det går sakta och jag spyr emellanåt, men det kommer bara vätska jag får behålla maten. Märkligt, när jag fick cellgifter längtade jag efter att kunna dricka ett stort glas kallt vatten utan att det gjorde ont, nu kan jag dricka (dock inga stora mängder på en gång) men känner inte alls för det.
Hoppas detta vänder samtidigt som svampinfektionen i halsen ger med sig.

Nu äntligen kommer några bilder både från skidbackarna och hemmaplan
Precis nerkommna från backen, "vilken ska vi åka nu"?

Jonathan hade knappt tid att vara med
 på bild ha ville snabbt iväg till liften igen
Melina åkte gärna pulka men var också sugen på
att testa skidorna...nästa år så är det hennes tur.



Skön stund på altanen när de andra var i backarna
Nu lämnar vi snö och vinter, idag njuter alla fjärilar
av vårvärmen!
Puss och kram

1 kommentar:

  1. Härligt att du bloggar igen:)) Rätt vad det är kommer nog aptiten! många kramar till bästa Susanne

    SvaraRadera