Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

måndag 22 april 2013

Det blev en femdagarskur antibiotika, så var det nog pratat om det.
 
Idag är av någon anledning en dag med eftertanke, kanske har det med att göra att jag såg en film igår "Bäst före" som för övrigt var väldigt bra och sevärd. Hur som helst så kom jag att tänka på hur det var att få beskedet om cancern, tänker inte tråka ut er med det än en gång, ville bara förmedla hur tankar och känslor far fram och tillbaka. Livet är så sårbart och jag hoppas verkligen mina vänner att ni tar vara på det, lägg inte negativ energi på skitsaker. Självklart är inte humöret på topp jämnt och skitsaker måste man bli arg, ledsen och frustrerad över...men inte hur länge som helst!
Jag gick av mig lite frustration runt sjön ikväll och efter ett varv med syrran kände jag att nej det får bli ett varv till, skönt att prata av sig :)
 
Och nu en bild som snart är 9 år "gammal"
Den får mig att le!
 
 
Puss och Kram
/Susanne
 
 

1 kommentar:

  1. Du den dagen och bilden, då kan man inte annat än le! =) Det är skönt med kvälls promenader, här stod det som spön i backen igår, så jag höll mig inne. Var bara iväg och försökte få ordning på ryggen.... det gick så där, men det kan bara bli bättre!? Den ska få till imorgon på sig innan jag ringer naprapat. Du ha en härlig tisdag! Kram

    SvaraRadera