Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

lördag 20 april 2013

Aj aj och lite mer aj

Hm förstår inte varför tiden går sååå fort, men jag har väl roligt antar jag! 
Idag hade jag en trevlig kusinträff igen med ett par av kusinerna iaf. Syrran bjöd på god mat och vi hade många härliga skratt under kvällen. 

Det enda som inte känns så bra just nu är att jag misstänker starkt att jag har fått urinvägsinfektion...det gör så ont och jag vill verkligen inte gå på toa nu, men det måste jag ju förstås. Fick rådet att dricka mycket och gärna sådant som är surt, så nu har jag pressat en citron och blandat ut i lite vatten och ja det var verkligen surt! Gissar dock att detta kommer kräva antibiotika, så det blir nog ett besök hos "farbror doktorn". 
I fredags tog Cecilia tåget till Huskvarna (första gången på egen hand), där hämtade kusinerna upp henne och imorgon ska jag hämta hem henne igen. Louize tar en sväng till Göteborg för att gå på signering av Håkan Hellström, så jag har lovat att köra henne och kompisen till Jönköping på morgonen, hoppas hon får en rolig dag.

Nu ska jag gör mig klar för natten...det är bara att bita ihop aj aj! 

God natt vänner
Puss och Kram
/Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar