Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

onsdag 12 juni 2013

Känner mig bara bättre och bättre

Idag åkte jag ut till mitt föräldrahem och intog deras härliga altan i syfte att göra det jag lovat...ta det lugnt. Detta går förvånansvärt bra och jag har inget magknip, känner mig bara lite uppblåst ibland och t. om ryggvärken tycks ha avtagit! Lade om förbandet idag, och det er väl helt ok ut, men där dränaget satt var det en ganska stor glipa så den försökte jag att dra ihop med lite "tejp" hade tyvärr inga stripes så det blev vanligt vit hudvänlig tejp ja ni förstår nog vad jag menar. I övrigt såg det fint ut. Melina assisterade mig som hon brukar. Nu åter till min slappardag... åkte ut vid 10.30 till landet och bryggde en kopp kaffe och satte mig i hammocken med gott sällskap av våran katt, hon var så kelsjuk så kaffet hamnade både på mig och tidningen. Strålande väder så jag kunde inte haft en bättre stund. Har fått lite nya idéer vad gäller  möbelrenovering, hoppas på att kunna förverkliga dem en dag...vi får väl se hur det blir med det!
 
 
Imorgon skulle det bli regn så då rehabiliterar jag mig inne, men till helgen svingar vi oss nog till Sjösala!
 
 
 
Puss och Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar