Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

torsdag 6 juni 2013

OM några timmar blir det operation

Sådär, nu förbereder jag inför operationen. Jag är nyduschad och har ätit, klockan är 00.35 så nu inleder jag fastan. Hoppas att det inte dröjer för länge efter 10.00 som ingreppet sker. Jag är förvisso van att inte äta under större delen av dagen, men det är trist att bara vänta och numer blir jag ju faktiskt lite hungrig ibland. Känner mig rätt lugn inför det hela men visst finns där en oro för att de ska hitta något annat som ska ställa till det igen. Men jag slår bort de tankarna så gott det går.
 
Idag har jag haft en toppendag med mina barn och syrran och hennes barn. Vi åkte till Jönköping och badhuset där. Vädret var toppen och alla (utom jag) badade både inne och ut. Jag börjar känna av en förkylning så jag tog det säkra för det osäkra och höll mig på land. Trevlig var det och ungarna hade jättekul. Sen tog vi en sväng till mina föräldrar och där fick vi rabarberpaj, kaffe och saft.
 
Önskar jag hade någon bild som illustrerar dagen men just nu blir det ingen för jag börajr bli trött!
Så god natt och så skriver jag igen så fort jag har möjlighet.
 
Puss och Kram vänner
/Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar