Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

torsdag 28 november 2013

Nu rullar det på...

Den 4 december är det dags för nästa undersökning, en så kallad PET.cet. Denna görs i Linköping och tar mellan 2-3 h. Denna gången ska jag inte åka fel! Nu känns det som det allt börjar, och det är både skönt och skrämmande. Jag vet ju vad jag har framför mig oavsett om det blir behandling eller operation och båda alternativen känns lika jobbiga. 
 
Innan allt drar igång för fullt ska vi hinna med lite mysig 1 advent. Blir nog ett besök i Eksjö på lördag och på söndagen får vi väl traska runt i vår egen lilla stad...Nässjö. Lite bakningen ska det väl till också: lussekatter, pepparkakor och pepparkakshus.
Tja helgen är med andra ord fullbokad!
 
 
 
Puss och Kram
Susanne

1 kommentar:

  1. Typiskt jag jobbar hela den dagen, annars kunde jag kanske varit till lite sällskap. Ska se om jag kan knåpa ihop ett hus till av degen som är kvar, jag tror jag vet någon som vill ha ett! Kram

    SvaraRadera