Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

onsdag 25 december 2013

Det närmar sig

Den där lugna julen som jag hade hoppats på blev det si och så med. Natten mellan lördag och söndag blev Jonathan dålig i magsjuka, på söndagen var det min tur sen följde Melina tätt där på och på julaftonen föll maken! Louize och Cecilia tycks klara sig. Nåväl vi fick lite julafton trots allt även om vi inte vara samlade på ett och samma ställe under några timmar. Jag och barnen åkte hem en sväng till mina föräldrar och alla där visst om att vi hade varit dåliga och med risk att det kunde bli fler, vad gjorde väl det julklapparna ska ju delas ut :)
Melina var lite rädd för tomten men hon var också väldigt nöjd med dagen hon fick ju faktiskt så många bra paket!!!
 
 

 

Så var det ju det där med operationen, imorgon klockan 09.00 åker jag upp till Linköping och jag känner mig ledsen för alltihop och det blev ju inte lättare när jag berättade för Melina idag att jag skulle till doktorn igen och vara borta några dagar. Hon började gråta och då kunde ju inte jag hålla mig, som tur var gick det över ganska snabbt! Hon får vara hos mormor och morfar imorgon och de ska gratulera min syster som fyller 40, STORT GRATTIS TILL DIG KÄRA SYSTER!
 
Jag skriver igen när jag kan och orkar
Ta hand om varandra och ta vara på tiden!


Puss och Kram
/Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar