Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

söndag 15 december 2013

Trött på att vänta!!!

Ja så är det, inget svar än! Nu har det gått mer än 1½ vecka sedan senaste röntgen och inget vet jag. Känns verkligen inte som att det blir operation innan jul! Snarare känns det som de har hittat fler sjuka områden i kroppen...ja ni förstår säkert att många tankar snurrar i huvudet på mig. Ibland glömmer jag bort hur det står till med kroppen, och det är väl tur det kanske. Jag jobbar på men det är inte mer än så, tålamodet tryter och jag börjar få allt svårare att prata om vad som väntar, kanske för att jag inte vet exakt vad som väntar!
 
Vet inte vad jag ska säga...känns bara tungt.
 
Men mitt i allt finns små glädjeämnen, natten till luciadagen fick min ena kusin tvillingar!
Välkomna till världen säger jag till Ivan och Viola
 Grattis storebror Bruno
 Bra kämpat mamma Märta och pappa Markus
 
Nu skriver jag först igen när jag fått veta vad som händer och sker framöver!
 
Puss och Kram
/Susanne
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar