Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

måndag 26 oktober 2015

Bra vecka

Sådär nu har jag känt mig relativt pigg sedan i tisdags, några dagar dessförinnan mådde jag inte alls bra, cellgifterna tog ut sin rätt och jag var trött, illamående och håglös. Därför är ju några dagar med pigghetskänsla så viktig inför nästa omgång...som är imorgon. Det är tanken i alla fall, men idag var det omöjligt att få ut något blod från min kropp! Och sen gick det inte ens att injicera vätskan heller.
Så det blir till att åka in tidigare imorgon så får de i Jönköping, de har lite andra möjligheter än vad hemsjukvården har.
Det känns ju inget vidare förstås att veta att man troligtvis mår skitdåligt igen om några dagar, men det är bara å bita ihop och fortsätta i som innan, framförallt med att få i sig mat för jag har inga direkta reserver att ta av och det känns tungt.
Det som är positivt är dock att mina prover från förra veckan visar på ytterligare förbättring och det är ju fantastiskt! Får glädjas åt alla framsteg :)
 
Idag blir det ingen bild
 
Puss och Kram
/Susanne

4 kommentarer:

  1. Sköt om dig, Suzanne! Jag önskar dig att du tål nästa behandling bättre! Antje från hösten i Vallendar

    SvaraRadera
  2. Jag lovar att jag ska inte snåla på kalorierna i nästa matleverans =) Bra att värdena är bättre. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag bugar och bockar, å Staffan klPpar sig på magen ;)

      Radera
  3. Antje, dagens behandling har gått bra. Tack för omtanken, hade varit trevligt å möta hösten ett par dagar i Vallendar! Kram

    SvaraRadera