Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

lördag 17 oktober 2015

Kur två genomförd

Fy vilken dag! Är så kopiöst trött och jag tror att alla dagar av laxermedel bestämde sig för att ge effekt just idag! Trots tröttheten så åt jag en rejäl portion med panerad torsk och potatis till middag det var sååå gott!kan varit det som satte igång magen... Tog lite senare ett bad och låg säkert där i en timme, somnade nästan. Sen kom Melina och ville hjälpa mig, så hon torkade mina fötter och valde kläder som jag skulle ha. Hon är otrolig på att se eländet från en annan sida och vara väldigt vårdande. Samtidigt är det beklämmande att hon ska behöva se mig i detta skick. Men imorgon ska hon ha sitt 6-årskalas eller ja idag eftersom det visst är natt nu. Hon längtar och jag hoppas på att vara piggare så jag kan hjälpa till med något, Staffan får ta ett väldigt stort lass just nu, men snart är jag förhoppningsvis i bättre form. Har samlat på mig så mycket vätska i benen pga medicinen så det är lite jobbigt å gå men det ordnat sig nog. Frostnätter börjar bli fler och det känns som jag missar så mycket vackert men det hinns väl med...



Nu puss och kram
Susanne

1 kommentar:

  1. Vilken vacker frostbild. Det lät skönt med ett varmt bad, för jag är iskall om benen, har varit ute ett par timmar nu och plockat in möbler och plockat iordning krukor mm- det verkar aldrig ta slut. Ska plocka av lite fler tagetesfrön också, men just nu blommar de som bäst , jag skickar några till dig sen! Hoppas att benen känns lättare idag, och gulliga Melina som pysslar om dig. Kram till er alla

    SvaraRadera