Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

tisdag 27 oktober 2015

kur 3


När hittar jag skatten?



Idag har jag fått kur nummer tre, men det var osäkert in i det sista, då blodprovet tog idag på onkologmottagningen. Det lyckades ju inte igår, men idag så gick det bättre och värdet var, så medansvar jag väntade på att cytostatikan blandades såg fick jag sällskap av en vän som också haft cancer i matstrupen, ja det som det hela började med. Så vi gick iväg och tog en fika, bra att prata med någon som, tyvärr, gått igenom samma sak sen jag. Tack Mats för idag och Grattis på 50-årsdagen i efterskott!!! Detta blomsterarrangemang är till dig



Nu vänner fortsätter min kur att pumpas in i kroppen fram till torsdag eftermiddag, så jag kommer vara lite tröttare för varje dag och helgen blir nog lagom angenäm...men det kanska blir helt annorlunda än förra gången. Har även vaccinerat mig mot influensan idag å det kan ju också påverka mig. Maken fick också haka på den sprutan, och han känner redan av den!

Nåväl det blir vad det blir.
Puss och kram
/ Susanne

2 kommentarer:

  1. Jag letade också efter den ;)
    Jag hittade précis hit och kommer tillbaka Hoppas du får må ok trots behandling denna vecka !
    Stor kram Sanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Sanna, trevligt att du hittade min sida din blog verkar inspirerande så där kommer jag titta in då och då.
      Kram Susanne

      Radera