Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

söndag 13 november 2011

Fars dag...

Fars dag...hm, det var han som som stod för kalaset och vi bara blev servade. Lite bakvänt kan tyckas men han gör det ju så bra! Älgsteksgryta och därefter en smarrig tårta. Och jag hoppas att han, när lugnet lagt sig, kan njuta av de tilltugg som vi hade med oss :).

Jag hade tänkte att följa med Louize ut på en skogspromenad när hon red, men den kyliga luften gjorde att jag fick avstå, mamma tog istället med sig en av jyckarna på en runda. Själv intog jag soffan och var social med min farmor. Innan vi bröt upp hade  vi den årliga dragningen av "vem-ska-jag-köpa-julklapp-till-i-år", det gick förvånandsvärt snabbt i år, det blev bara en omdragning eftersom mamma fick sig själv. Jag fick...nä det kan jag ju inte avslöja här, personen ifråga kanske kikar in!
Jag fick också en present idag av mamma, hon är så bra på att sticka så nu har jag fin fina sockar på fötterna så jag slipper frysa! Tack mamma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar