Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

onsdag 30 november 2011

6 dagar avklarade med strålning. Idag känns det som om kroppen har något nytt jäkelskap på G. Har huvudvärk, mår illa och förkylning på ingång. Hostan har tilltagit och det känns trångt i luftvägarna. Mer gnäll än så ska jag inte lasta er med.

Idag ringde en handläggare från försäkringskassan! Hon ringde upp för att presentera sig och höra hur jag mår...klart man blir misstänksam! Men hon var mycket trevlig och berättade lite kort om deras regelverk, och visst vill de förvissa sig om mitt tillstånd och eventuell möjlighet till att jobba om jag kan bli omplacerad på jobbet.
Fick också veta att mitt ärende var igång och ersättning insatt på mitt konto, vilket känns väldigt bra med tanke på att det krånglade från början.


På tal om ingenting...
...Louize är stark hon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar