Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

söndag 26 februari 2012

Besök av mor och farmor

Har just haft trevligt besök av lilla farmor och lilla mamma. Tror det var väldigt bra att farmor fick träffa mig och se att jag trots allt ser rätt pigg ut, då behöver hon inte oroa sig så mycket. Fick en jättehärligt blus av mamma och en scarf, så nu längtar jag ännu mer till våren och att kunna sitta ute och ta en kopp kaffe i solskenet.

För övrigt kämpar jag på med att äta, men soppa är ju inte min melodi...dagens sparrissoppa blev det bara en sked av sen vände det sig i magen! Sen är det lite märkligt att äta när man inte är hungrig, får ju sondmat och näring i blodet och det tillsammans tar bort hungerskänslan. Men men, det går framåt och det är ju toppen. Sondmat kommer jag få fortsätta med hemma också i ett antal veckor men då nattetid.

Nu ska jag passa på att ta en lite sovstund, börjar få tunga ögonlock. Undrar hur det gick för Cecilia och laget i dagens handbollsmatch?...

Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar