Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

torsdag 23 februari 2012

Nu har magsjukan drabbat hela familjen Bengtsson Linnér (förutom mig då). De börjar sakta bli bättre med det tog mycket kraft ur dem. Som om det inte räckte med problem så brakade bilen, zaphiran, igår och rullar vääl enbart i 10km/h, så verkstan nästa för den...

Jag röntgades idag på morgonen har dock inte fått några svar än, men förhoppningen är ju att sondmaten ska aktiveras igen samtidigt som det känns lite nervöst också. Vill verkligen inte ha fler läckage, vill bara bli bra nu!
Här i Eksjö är det fria besökstider och det hade jag på sätt och vis i Linköping också eftersom jag hade eget rum annars var det 14.30 -19.00 som gällde. Bra med flexibiliteten, för de som vill beöka andra tider än utsatt, det underlättade ju för familjen som hade långt att åka, nu är det ju bara ca 3 mil men vad hjälper det när de är sjuka...

Pratade med min farmor igår, hon har varit orolig sen jag blev inlagd och det hördes på rösten att hon blev glad för mitt samtal. Hon hör ju lite dålig men igår funkade det väldigt bra tycker jag, skönt att själv kunna förmedla hur man mår och vad som händer.

Skriver kanske mer lite senare idag

Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar