Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

onsdag 24 oktober 2012

Fn-dagen till ära...

... blev det en bakelse :)
"Fn-bakelserna" var slut men det fanns ju väldigt mycket annat smarrigt! Budapest är ju alltid gott :) och så blev det en annan varriant så de där hemma kunde välja. Melina valde en chokladboll, men när vi väl satte oss till en liten fikastund så var det såklart min bakelse som var mer intressant. Vilket inte gjorde något alls, jag får ju inte i mig en hel bakelse!

 
I gårkväll var jag på koncert på högstadiet. Louize är med i kören, och jag måste säga att de är otroligt duktiga! Tänkte att de mycket väl skulle kvala in till körslaget. Det är inte svårt att fälla en tår bara för att det är så fint och känslosamt.
 
Nu är det dags för en "kvällsknäcka", hade varit gott med en riktigt smarrig fralla med massa gott pålägg...men det får bli ett annat år.
 
Fortsatt trevlig kväll
 
Puss och Kram
 
 

1 kommentar:

  1. Vilken smarrig bakelse!
    Skönt att katten är tillbaka, hon håller sig nog inne någon dag eller två och vilar. Kram =)

    SvaraRadera